dinsdag 8 augustus 2017

Dinsdag Adm Scholing

Vergeten om rond 8:00 mijn pilletje in te nemen, alsnog gedaan, overkomt me zelden.

Was aan de late kant, paar foto's gemaakt, en rustig gefietst.

Op de terugreis had ik regen, dus weinig kans om foto's te maken. Had boodschappenlijstje bij me ben bij de Jumbo boodschappen wezen doen en bij Mary afgerekend.

Misschien vanavond badminton Maaspoorthal als ik me goed voel.  

Keuze splitsing van Zwietenpark
Ga bijna altijd links hier


Ook geen onbekend plaatje


Zwerfafval


Wilde ganzen


Pech op de vluchtstrook


Vutterpad opening bij de bomen links slecht zichtbaar


Verse sporen van tractor


Heras heeft een naamsbekendheid van 99% 
Volgens eigen website


Duo; links word vaak gebruikt


Waterkoker en Senseo voor noodgevallen


Begin Engelen


Ophaalbrug nog niet zo oud 2011 dacht ik 


Boot


Henriëttewaard 


Onder het spoorviaduct even droog 


Leuning Maasboulevard; detail opname vond John leuk


Bankje zeldzaam object


Lokerenpassage AH, De Haas brillen en Blokker


Ik heb mijn wagen vol geladen


Kom hier heel vaak langs te voet of per fiets
Maar toch zeer zeldzaam op de foto gehad


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.