Gisteren naar een feest van de badmintonvereniging de Maasshuttles in Oud Empel zaaltje Lachende Vis. Soort muziekbingo, en daarna karaoke maar toen was het al laat, ik heb uiteindelijk niet gezongen.
Ondanks het onweer en warmte toch redelijk geslapen.
Vanmorgen ging de wekker om 8:30, opstaan, ontbijt, berichten en kort tv. Hour of Power en zo.
Vertrokken vanaf de Hazenburgstede, van Zwietenpad, Maasoeverpad, Vutterpad, Rietveldenweg, Ruwekampweg, Kruiskampsingel, Kardinaal de Jongsingel, Evertsenstraat 35 NGK.
Voorganger Dominee Gerdien de Graaf schreef in mijn boekje; "Dank dat ik opnieuw in jouw boekje mag schrijven. Ga met Hem en wees een zegen in het Hemels koninkrijk!". Verder rustig vanwege de warmte en vakanties waarschijnlijk.
Route verder Kardinaal de Jongsingel, Kruiskampsingel, Kruiskamppad, A59 over, Meerheuvelweg, De Gemeint, bankje, Engelenseweg, Voorste Zeedijk, de Bellaard, Holterveste, de Omloop, Bokhovense Maassdijk Hennenweide, Graaf van Solmsweg, sluis van Engelen, Henriëttewaaard, Crèvecoeur, Treurenburg, Sluisweg, Hengmeng, Polsbroek, Doornburgstede, Oudoverstede, Oudaanstede en thuis.
Ik kwam toevallig gisteravond en vanmorgen mijn achterbuurman André tegen zo snel achter elkaar komt weinig voor.
Ik voel me verder goed, waarschijnlijk dadelijk nog naar de CGK.
Statistieken;
19,38 Km afgelegd.
1:54:03 Opnametijd.
11,14 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,60 Km/u hoogste snelheid.
https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1DZSN5-RhZRQu1ouS0XlFCrXMi9CXxvU&usp=sharing































Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Bedankt voor uw bericht.
Groeten,
Gerard.