Gisteren naar Empel geweest, gegeten bij Arjan en Marjanne, was lekker en gezellig binnenkort gaan ze naar Griekenland dan zie ik ze een paar weken niet.
Vanmorgen ging de wekker om 7:45 opstaan, ontbijt, berichten en wachten op poetshulp Tzorg Maaike invaller. Ze was prima op tijd, beddengoed verschoont, ik de was gestart. Ging eigenlijk goed Ze was redelijk snel weer vertrokken.
Rugzak mee en richting Cementrum ik kon 13 vinkjes bij namen zetten.
Vertrokken vanaf het Cementrum, Sint Teunislaan, de Harendonkweg, Bruistensingel, A2 over, Maximakanaal over, Empelseweg, Raadhuisstraat, kledingwinkel. Had ik gisteren uitgezocht, nooit eerder geweest, 2 korte broeken gekocht de oude zijn versleten.
Terug Raadhuisstraat, Empelseweg, Maximakanaal, A2, Bruistensingel, de Harendonkweg, rotonde Maaspoortweg, Geerke, Nienoordstede en terug.
Was opgehangen, ging lastig, toch redelijk gelukt.
Per fiets naar de Lokerenpassage, Bij Hema, boekwinkel en Jumbo geweest, bij Mary afgerekend.
Dadelijk naar de Noorderplas zwemmen ik ben toe aan een frisse duik.
Ik voel me verder goed soms veel zweten het blijft erg warm.
Statistieken;
9,42 Km afgelegd.
56:02 Opnametijd.
11,67 Km/u gem snelheid bij beweging.
22,82 Km/u hoogste snelheid.
https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1KdqI6LlHWerl6nwrkuWm6lZXrSvhq_w&usp=sharing
bananen, ananas, brood, kokoskoeken, bier 3, sap,































Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Bedankt voor uw bericht.
Groeten,
Gerard.