zondag 21 juli 2024

Zondag kerk en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 8:30, douche, ontbijt, berichten en zo. 

Vertrokken in westelijke richting, van Zwietenpark, Maasoeverpad, Vutterpad, Rietveldenweg, Ruwekampweg, Kruiskampsingel, Kardinaal de Jongsingel, Evertsenstraat 35 NGK kerk.

Als voorganger hadden we dominee Kees Drost, hij schreef in mijn boekje; "Genade door terechtwijzing. Daar mogen we als gemeente voor leven. Dan God dankbaar zijn voor de mensen om ons heen". 1 Sam 25 v 32.

Verder veel ontmoetingen maar het was rustig door vakantietijd, wel veel gasten.

Daarna Kardinaal de Jongsingel, Kruiskamppad, Meerheuvelweg, De Gemeint, bankje Engelenseweg, Langekamp, Daliënwaerd, Holterveste, De Omloop, Kasteel Leliënhuyze, Heesterburgh, onverhard pad, Bokhovense Maasdijk, Graaf van Solmsweg, sluis van Engelen, Henriëttewaard, Spuisluis Crèvecoeur, Treurenburg, Maasboulevard, Empelsedijk, Wasweg, Lokeren, Eimeren, Maaspoortweg, Cartils, Oudoverstede en thuis.

Ik voel me verder goed, Wim zei dat ik er goed uitzag, misschien dadelijk nog naar evangeliegemeente De Deur.

Statistieken;
19,48 Km afgelegd.
1:47:23 Opnametijd.
13,32 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,24 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1j58x23gtdKfquGOiQ5BQF6xeVeATAWw&usp=sharing


Fietsrit van deze zondag


Eendenkooi ingang draaibrug


LODSI graffiti tag spoorbrug over de A59


Zig zag weg, gebruik ik vrijwel nooit op zondag


Caravanstalling bij boerderij


Vutterpad 


Binnenkant kast kerk 


Foto vanaf mijn plekje links vooraan


Boekje van vandaag


Klok, stoeltjes en stoel


Podium doopvont, preekstoel, orgel, piano en nooduitgang


Theezakje met  spreuk


Blauwe kunst 


Bij deur Bossche Hoeve alle dieren nu weg vermoed ik


Water bij Engelenmeer


Maaisel nog niet weg


De Gemeint bankje water en stroopwafels


Plattegrond


Stuw met brede bek, daarachter gras maaisel 


Brug bijna onder hoogspanning


Daliënwaerd 


Holerveste 


Holterveste zwembad en vlag 


Leliënhuyze slagbomen


Leliënhuyze soort vaas met gezicht


Heesterburgh 


Brug, deze keer niet gebruikt


Sluis van Engelen


Spuisluis Crèvecoeur hoekje met hek


Water bij Crèvecoeur 


Hoogwerker in de hoek geparkeerd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.