woensdag 17 juli 2024

Woensdag psychiater afspraak, zus en vader op bezoek en fietsritten

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 voldoende tijd om op te staan, mijn zus was er ruim voor 9:00 rustig op de fietsen gestapt.

Vertrokken in zuidelijke richting, fietstunnel, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Aartshertogenlaan, Orthenseweg 56 Fact team 9:30 afspraak. 
Daar waren psychiater Noortje, behandelcoördinator Manja, mijn zus en ik. Het duurde ongeveer een uur, het ging goed.

Terug gefietst, Adelheidstraat, Orthen, Het Wielsem,  Sint Teunislaan, Klokkenlaan, fietstunnel,  Hazenburgstede en terug. Mijn zus ging snel weer verder, ik kon wachten op mijn vader, ook hij kwam mooie op tijd.
Samen naar het behandel plan gekeken hij vond een paar taalfoutjes, maar toch voldoende.

Naar de speeltuin van Zwietenpark gereden, met waterpomp en zo. Deze richting is niet geregistreerd op mijn geo app.  

Boodschappen gedaan bij Jumbo Mary gekookt en gegeten spaghetti, champignons, hamblokjes, sauspoeder en melk.
Gezwaaid naar Harm.

Ik voel me verder goed, blij dat het goed ging.

Statistieken;
6,58 Km afgelegd.
30:16 Opnametijd.
15,76 Km/u gem snelheid bij beweging.
22,06 Km/u hoogste snelheid


https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1d4Jc0Y17DMG41W21tEGNsVtGsWWqLSo&usp=sharing


Fietsrit van deze woensdag


Fact team Orthenseweg 56 koffiemachine 


Veel keuze 


Foto behang kussens 


Oude Donald Duck


Hier ben ik voeger wekelijks geweest 
veel herinneringen 


Stilleventje 


Voortuin 


Oude rekenmachine bij Facit heb ik gewerkt


Nieuwe waterpomp met gootjes 


Leuk speelobject 


Mijn vader aan het pompen


Schommels 


Goten


Dubbele glijbaan


Rotsblokken 


Fietsen bij reling 


Schommels 


Groen bij water


Bloemen


Bakker Lokerenpassage 


Boodschappen; Taksi, melk, ice tea, bier 2, tuc, 
hamblokjes, champignons, haring, druiven en brood


Bier afdeling 


Brood bij kassa


Mergpijpen


Kassa bij Mary


Zeeman


Kassa Jumbo


Zeeman


Bloemist klok en zo 


Mitra bierwagen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.