dinsdag 9 juli 2024

Dinsdag Lokerenpassage, De Stijl, Adm. Scholing en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 9:15 maar daarvoor was ik al wakker.

Gefietst naar de Lokerenpassage, boodschappen gedaan en bij Harm geweest.

Vanaf huis Hazenburgstede, fietstunnel, Klokkenlaan, Rompertsebaan, Baden Powellstraat, Ophoviuslaan, Koedijkstraat, Taxandriaplein De Stijl.

11 vinkjes gezet bij namen, en het was leuk.

Daarna de Arnoud van Gelderstraat, van Noremborghstraat, Citadellaan, Muntelbrug, Orthenbrug, Havensingel, van der Does de Willeboissingel , Heetmanplein, Vughterweg, rotonde bij Postweg, Heunweg, Bosscheweg, Taalstraat, Maurickplein, Boxtelseweg, Parklaan. Voorburg terrein gebouw de Weverij, Stenen Hut en Adm. Scholing / Digitale Vaardigheden.

Ik zag daar; Prisca, Bert, Joop, Harold, John, Mohammed en Dinie. In de omgeving van de stenen hut zag ik; Manon, Wim, Mamiko, Jan, Inge, Mario en anderen.

Daarna Boxtelseweg, Maurickplein, Taalstraat, Paardensteeg, Sterrebosweg, Triniteitstraat,  Parade, Torenstraat, Sint Josephstraat, Kasterenbrug, van Berckelstraat, Jan de la Barlaan, Kapelaan Koopmansplein, Jan Schöfferlaan, Mgr. Diepenstraat, Rompertsebaan, Klokkenlaan, fietstunnel, Hazenburgstede en terug. 

Bij de fietstunnel kwam Willem me voorbij toen ik even stil stond voor mijn geo appje.

Ik voel me verder goed, mijn vader is onderweg naar tante Riet in Bedum, waarschijnlijk nog niet thuis dadelijk.

Statistieken;
19,59 Km afgelegd.
1:35:36 Opnametijd.
14,04 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,21 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1Kc7SDdZthRMUQMPVS7Y21XEFYu7ZZVc&usp=sharing


Fietsrit van deze dinsdag


Tafel bij familie Blok


Geranium Rozanne


Knopige slangenwortel


Harm koffie er bij


Rompertsebaan, nieuw fietspad en zo 


Rompert viaduct staat er aan deze kant


Rompertsebaan aan deze kant 
deze ziet er iets nieuwer uit 


Bezig met straatstenen plaatsen 


Taxandriaplein veel kinderen 


Na de deur


Stoelen en stroomkabel


Hondje noem je zo'n ding


Crea soort kan


Crea bord


Binnenplaats De Stijl 


Soort mini vijver


Wiel en nest bovenin


Waarschuwing


Parasolvoet


Trapje bij keuken en woonkamer 


Kunst staat nog los


Boek


Glas in lood, daarachter gang


Bloemen


Gerbera's en zo 


Bakkerij de Groot 
niet Jan de Groot met Bossche bollen


Soort Escher huisje


Schuine gevel Havensingel 
onderin uitzendbureau


Van der Does de Willeboissingel 


Relatief nieuw stuk fiets asfalt bij Boxtelseweg

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.