woensdag 31 juli 2024

Woensdag Utrecht, Bosch en Duin De Wijngaard, bus, trein en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker, om 7:22 voldoende tijd om op te staan, en naar het station te fietsen.
Fiets gestald en per trein vertrokken.
In de trein werkt mijn geo app niet helaas.

In Utrecht vanaf het station naar het huis van mijn vader per bus gegaan. 

Daarna samen naar mijn moeder in de Wijngaard Bosch en Duin gefietst, terug een iets andere route genomen.

Vorige keer 2 maanden geleden, toen samen met mijn zus mijn moeder verhuisd.

Mijn moeder herkende me niet, niet leuk, maar was wel de verwachting.

De rest terug niet geregistreerd op geo app.

Even bij Harm geweest toen was het nog geen 15:30 snel gedaan.

Ik voel me verder goed, vanavond verder weinig plannen.

Statistieken; 
26,86 Km afgelegd.
3:09:03 opnametijd.
12,52 Km/u gem snelheid bij beweging.
39 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1XnGRTKYBaUkDUnou73Mw9pJLH_cyTHc&usp=sharing


Fiets en bus route, trein werkte niet


Omgeving Buitendijk


Station 's-Hertogenbosch


Trein vertrekt zo


Station Utrecht CS


Woonkamer van mijn vader 


Tante Rina heeft dit kussen gemaakt


Soort schelp op driepoot


Struisvogeleieren uit Zuid-Afrika


Miniatuur typemachine, en kachel  


Soort tijdschrift


Waar dit van is weet ik niet


Stukje krant


Hometrainer, driewieler onderin de flat 


Hier niet doorheen gereden 


Landgoed


Onderweg veel bomen in deze omgeving


Ingang groot pand 


Vrijstaand 


De Wijngaard meubilair 


Trappenhuis 


Ter decoratie


Chocomel


Kunsthaard omgeving receptie bij ingang


Rond de gebouwen gelopen, kinderspullen 


Kunst


Bosuil 


Koolmees


Kamer van mijn moeder, tante Rina maakte dit


's-Hertogenbosch bij Diezebrug 


Roeivereniging den Hertog
aanhanger staat er al lang 
zelden op de foto

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.