zaterdag 11 november 2023

Zaterdag eendenkooi en wandeling

Vanmorgen ging de wekker 8:00 tijd genoeg om me klaar te maken. Half uur later vertrek te voet.

Gewerkt in de eendenkooi, ik zag daar; John, Rut, Rini, Paul, Alfons, Jan, Nelly en Sven. 

Andere Jan jarig vandaag, misschien lukt het nog om hem verder te bereiken.

Ik voel me verder goed, hierna boodschappen doen, rust en weinig plannen verder.

Statistieken;
1,8 Km afgelegd.
38:42 Opnametijd.
3,44 Km/u gem snelheid bij beweging.
4,02 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=12uJ4AmWcK1cxubf_tPWKPlCLDkTrJRo&usp=sharing


Wandeling naar de eendenkooi en terug


Opslag container staat er al lang aanhangwagen niet


Van Zwietenpark richting snelweg en Bokkelaren


Koeienhuisje graffiti 


Bochtje


Stukje eendenkooi


Ingang eendenkooi bord staat er nog niet zo lang


Schoeisel poetsen 


Bij ingang; waar komt al het hout vandaan?


Voor een open haard


Hek bij water


Brug


Zicht op plas in het midden


Paddenstoel op de foto


Bankjes voor de pauze


Rietschuur


Plas in het midden


Rieten afscheiding


Richting einde vangpijp


Afscheiding


Kruiwagen nodig


Kruiwagen, riek en bladhark


Bij een omgevallen boom groenafval storten paar keer


Spiegel 


Bord staat er al even


Rieten matten worden hier gemaakt 


Hetzelfde punt 


Pauze afvalbakje bij tafel


Stukje pad


Flats bij Noorderplas waarom staat hier nog wel riet?


Steiger voor vissers Noorderplas

3 opmerkingen:

  1. Hoi Gerard, Dank je wel Gerard voor de mooie, prettige foto';s om naar te kijken.. groetjes Joke, ik weet nog niet of ik weer op facebook ga. ivm Meta

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En dank je wel Gerard voor jouw berichtjes. Fijne dag Gerard.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.