donderdag 23 november 2023

Donderdag Cementrum, Adm. Scholing en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 9:00, het opstaan ging redelijk goed. 

Bij het Cementrum Sint Teunislaan waren aanwezig; Cees, Hay, Jeroen, Frans, André, Hoenr, Jan, Simon en Ahmed. Willem was er niet. 

Daarna vertrokken Sint Teunislaan, Klokkenlaan, fietstunnel, thuis, Cartils, Maaspoortweg, Lokerenpassage.

Daar even bij Harm geweest ik kreeg koffie.

Bij Jumbo afgerekend bij Bianca, en daar zag ik Mary, was een tijd geleden.

Na rust thuis vertrokken van Zwietenpark, Maasoeverpad, zig zag weg, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg Adm. Scholing. 

Ik zag daar; Gerco, Mohammed, John, Helen en Els. Bert was alweer vertrokken.

Daarna Helftheuvelweg, Zandzuigerstraat, Adelheidstraat, Orthen, Schaarhuisplein San Salvator gezondheidscentrum, het Wielsum, Sint Teunislaan, Klokkenlaan en terug,

Gerhardus kwam me tegemoet op zijn scootmobiel bij de Klokkenlaan, even gekletst.

Ik voel me verder goed, vanavond kring 20:00 bij familie Raes kleine 10 minuten fietsen.

Statistieken;
12,45 Km afgelegd.
1:12:08 Opnametijd.
12,56 Km/u gem snelheid bij beweging.
21,34Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1ov0tKC3CLuicQWGWLRDp00Ju3X9_Rto&usp=sharing


Fietsrit van deze donderdag


Hazenburgstede parkeerplek wat ze aan het doen zijn snap ik niet
iets met buizen of zo


Cementrum VPS bord


Gele seniorenbusjes geparkeerd


Helm


Kettingkasten


Gereeedschap


Kinderfietsen bij katheder


Zadelpennen heb je in vele maten


Sparkling plastic 


Diverse soorten plastic afval 


Stukje zadel nog op deze fiets


Aanhangwagen, standaarden en zo


Copernikkel project wat ik niet goed ken


Speculaaspop Cees 


Papier snijder 


Oven


Koeken


Maaspoortweg


Harm Shoe Care sleutelhangers


Pinnen mogelijk en bel en zo 


Stoel, bontjes en zo 


Jumbo melk, wortelen, vlees, vla, Tikkels en tandpasta


Hazenburgstede pallets, container mar wat ze aan het doen zijn weet ik niet


Vanaf de Diezebrug Maasoeverpad A59 schip aangemeerd


Graaf van Solmsweg, windmolen toevallig 
1 wiek in het verlengde van de mast 
niets met het logo van Mercedes te maken


Stalen balk mocht weer op de foto
graafmachine ergens in het midden 


Adm. Scholing wensboom


Pauze tafel 


Schriftje van vandaag


San Salvator gezondheidscentrum

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.