dinsdag 28 november 2023

Dinsdag jarig Adm. Scholing, Helftheuvelpassage en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 7:30 voldoende tijd om op te staan.

Ik dacht thuis begonnen te zijn, en niet het van Zwietenpark, daarna Maasoeverpad,  zig zag weg, Graaf van Solmsweg, Ruwekampweg, Hedikhuizerweg Adm. Scholing.

Ik zag daar Ilona, Prisca, Bert, Els, Annabel, Dennis en de chauffeur.

Daarna Helftheuvelpassage, Kooikersweg, Simon Stevinweg, Stationstunnel, Koninginnelaan, Emmaplein, Brugplein, Diezebrug, Orthenseweg, Aartshertogenlaan, Rompertsebaan, Klokkenlaan en terug.

Veel berichten en kaarten voor mijn verjaardag ik ben 55 geworden.

Dadelijk naar De Stijl, mijn zus op bezoek, boodschappen doen, koken, eten en Arjan en Marjanne op bezoek.

Ik voel me verder goed.

Statistieken;
11,09 Km afgelegd.
1:02:35 Opnametijd.
13,79 Km gem snelheid bij beweging.
20,17 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1ctqnDs0Q3yxR8G6k4QsfZZ8fzIcly-U&usp=sharing


Fietsrit van deze disndag


Boodschappen van gisteren


Voor op toastjes 


Zig zag weg nu geen water omhoog gepompt


Onder de A59 zicht op ruimte voor water


Adm. Scholing plant leeft nog


Reinier 


Plastic kommen bij postvak in 


Plakband, lettertang, 2018 muismat,
spray, lamineerapparaat 


Detail bord magneetjes en stift


Schift van vandaag


Tosti ijzer 


Henk op folder


Perforator, plakband, schaar, stift,
nietmachine en zo


Aanplakzuil met daarachter rotonde 


Foto van foto


Bakker van Keulen


Helftheuvelpassage 


Blokker koffiemachine 


Strijkplank overtrek 


Zeep


Theeglas en koffiemok,
de linkse heb ik thuis


Spuitzak diverse vormen


Ingang Blokker


Ballen


Aldi lege flessen en blikjes


Chocolade winkel 


Big Bazar gesloten failliet 


Winkelwagens bij Aldi 


Grote hijskraan


Bediening bovenin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.