maandag 6 november 2023

Maandag thuis gebleven

Vanmorgen ging de wekker om 8:30 maar toen had ik mijn medicijnen al ingenomen, lang blijven liggen; weinig fit. Gewoon ontbijt en lunch gehad.

Coby kwam de boodschappen brengen, gisteravond had ik haar gemaild. 

Diverse berichten, maar hoe kom ik zo moe?

Deel 2 van mijn boek over Spanje op de foto gezet.

Ik voel me nog niet fit, wel iets beter dan gisteren.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Boodschappen; 2 ice tea perzik, vla, braadworst, broccoli, prei, erwtensoep, aardappelen, wortels, burger.


Spanje 


Spanje


Spanje


Spanje


Spanje


Spanje


Plaatsje


Trap


Plaatsje 


Onbekend


Zuilen


Zuilen


Koeien bij brug


Onbekend


Processie 


Waterval 


Onbekend


Bij een rots


Keuken


Visser


Onbekend


Boten bij plaatsje


Brug


Beeld


Schapen in beweging

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.