zondag 21 januari 2018

Zondag Vught

Redelijk normaal opgestaan, druk berichtenverkeer met Gerrie daardoor geen tv aan gezet.

Zat mooi op tijd op de fiets.

Onderweg wat foto's kunnen maken.

Zat in de Kerk naast Wim de Ruiter. Tijdens de collecte hadden Agnes en Wim bedacht om mij voor de koffie mee te vragen naar Vught. Daar had ik ja op gezegd.
Nog even blijven kletsen en toen naar Vught met de auto.
Na de koffie in Vught met 3 fietsen op pad gegaan. Mooie route gereden op voor mij relatief onbekende wegen.

Toen warm middageten en even rust.

Daarna 2e kerkdienst en weer naar huis.

Onverwacht lang onderweg en onbereikbaar per mobiel geweest. Ben er content mee.

Eerste foto van de dag goed begin


Daar kwam ik vandaan


Hier loopt het naar beneden


Gemaal Graaf van Solmsweg 
Grijper om drijvend afval van de roosters te verwijderen


Transformatorhuisje met reclame


Hoogspanningsverdeelstation


Het licht was mooi vanmorgen


Daar kwam ik vandaan


Net weer ff anders


Bomen omver schutting weg


Wat is er hier allemaal gebeurd?


Richting kruiskampsingel


Meanderflat kruiskampsingel


Mijn bijbel en de koffie


Kopjes, schotels, lepels, suiker en melk


Koekjes in de aanslag bijbel blijft fotogeniek


Bij Wim en Agnes grote giraffe


Boekenkist


Nooit eerder geweest; Dommel?


Weinig wind


Locatie onbekend


Vensterbank


Ook vensterbank


Grote LCD tv


Dat was het, van de 2e dienst en reis terug geen foto's

(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.