woensdag 31 januari 2018

Woensdag was en AS

Hoefde niet vroeg op te staan, wel eerst een was gestart. Ik moest eerst ruimte voor de nieuwe was maken, en dat heb ik gedaan. Afgehaald en ingeruimd. Toen de nieuwe was klaar was heb ik die op kunnen hangen.

Daarna richting Adm Scholing geweest. Had regenkleding nodig. Terug moest ik een brief bij de Bruna afleveren voor richting Assen.

Bij de Pjotr een cassis gedronken bij de stamtafel.

Schone was om in te ruimen


Halverwege ophangen nieuwe was


AS halverwege straat schoon maken


Wandelgang AS


Werkplek youtube
Gaither Vocal Band - the King is coming



Sandd op een rijtje


Graaf van Solmsweg parkeerplek werkverkeer.
Rechts waterwagen, wordt zelden gebruikt


Ruimte genoeg


Maasoeverpad bij lantaarnpaal 37


Redelijk nat


Hier kom ik zelden


Huisje jaar geleden opnieuw gevoegd


Maaspoortweg soort openluchttheater 


Jumbo


Bord


Zeeman lokerenpassage 


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.