zaterdag 27 januari 2018

Geen Vught wel ontmoetingen

Vanmorgen duidelijk niet fit genoeg.

Er stond repair café in de planning maar heb me afgebeld.

Een heel stuk van de dag op bed moeten verblijven.

Toch maar speciaal voor de foto's op pad gegaan, en had toch ook nog leuke contacten bij de Pjotr en zo.

Statiegeldflessen ingeleverd.

In 2 fases boodschappen afgerekend want ik was nog wat vergeten.

Wandelpad van Zwietenpark


Ze gaan hier blijkbaar ook met zwaar materiaal werken


Aan de andere kant ligt allemaal nieuw asfalt bij de wandelpaden 


Takkenzooi


Brug


Bij de rode kozijnen kan ik me oriënteren 


Dwars door de wijk loopt dit pad


Dat is en brug te ver deze ronde


Wordt goed onderhouden 


Paaltje niet altijd omlaag


Wat verder


Die brug vermijd ik


Ook hier stalen platen voor zwaar materiaal


Volkstuintjes


Terugkijkend


Bord met routes


Onderkant bord


Kleurrijk mocht er deze ronde weer op


Rechts lokerenpassage


Kip Tandoori


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.