vrijdag 26 januari 2018

Vrijdag deel 2 Utrecht

Vandaag vierden we het gouden bruiloft jubileum van mijn  ouders.

Moest op tijd vertrekken met de bus naar het station. Toen met de trein naar Utrecht en daarna met de bus naar mijn ouders. Het ging allemaal goed gelukkig.

Was ruim op tijd rond 16:30 aanwezig bij mijn ouders in Utrecht.

Jos en Mieneke en 4 kinderen kwamen wat later en als laatste mijn broer Herman.

Ze hadden storing met Ziggo telefoon/internet/tv werkten niet.

We hebben met 10 personen lekker gegeten.

 Met de auto weer voor de deur thuis gebracht.

Uitzicht bij mijn ouders


Woonkamer


Vensterbank


Steeds donkerder


Andere vensterbank


Mijn Waka
Powerbank met zonnecellen
Mobiel opladen niet helemaal gelukt


We konden binnendoor lopen naar het restaurant


Bij de serre


Selfie


Feestelijk


Moeder ook in beeld


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.