vrijdag 6 oktober 2017

Vrijdag nieuwe locatie

Moest voor het eerst bij "Inpak" bij de Kettingweg 5 Vught zijn.
Ging eigenlijk goed en gestructureerd met de zeepdoosjes en zo.

Kon natuurlijk niet naar de Grab & Go voor melk en slaatje of kroket, maar had nog eten en drinken bij me voor onderweg.

Op de terugrit beetje regen gehad, maar had een regenjas bij me.

Dat is super lang geleden dat ik hier binnen ben geweest


Diverse bedrijven


Buitendijk


Sporen bij het einde


Heetmanplein, deze ronde geen postzegels


Overkant, verder inzoomen ging niet


Voetpad Heetmanplein


3 identieke huizen op rij


Trap op aanhanger


Hier dus naar binnen voor "Inpak"
Wel dezelfde mensen met uitzondering van David

Mardi, Sharine, Rien, Jacques, Marlies, Jackie en Lucas waren er wel
En dan vermeld ik nog niet alle mensen


Zeepdoosjes, boekjes en etiketten samenvoegen


Halverwege


Gelukkig genoeg ramen om naar buiten te kijken


Plafond


Geflopte DVD's


Geflopte CD's of DVD's


Kantine


2 koffieautomaten bv ook koffie met melk en suiker


Bak bijna vol

16 x 5 = 80 in Overtoom bak en daarna nog minimaal 15.


Doosjes met zeep, soms ontbrak het etiket


Vele talen


Mijn werkplek


Dit noem ik het zusterhuis, maar zo heet het niet.
Kom je langs als je richting hoofdingang Voorburg Vught gaat.


Viaduct even geen regen
Als je goed kijkt zie mijn afwijkend fietsspoor 


Alweer een eind op de terugrit


Zuidwal en omgeving


Doorkijkje Sint Jan 


Parade A


Parade B


Amazones


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.