zaterdag 21 oktober 2017

Rustige zaterdag

Ik werd gebeld door Esther of ik toch mee wou en eten en zo. Uiteindelijk toch niet door gegaan omdat Rieja ziek is.

Gerrie is wel geweest rond 14:00 volgens afspraak. Hij was hier niet voor het eerst, hij is ruim 1 uur geweest. Aan hem mijn boek over Jozef van den Berg uitgeleend.

Verder aardig rustig gehad vandaag.

Had gepland om foto's van het wandelen in de bossen te maken had mijn fotocamera klaar liggen, maar ja is anders verlopen.

Mijn boek over Jozef van den Berg uitgeleend


JOP blijft mooi




Noorderplas


Spring eens in the air
(Juist niet dus)


Andere JOP


Noorderplas


Doorkijkje


Flat A


Flat B


Flat C


Speeltoestel


Nu toch bewoond flat daarachter (Li) nog niet klaar


Schans gang Natasja gesproken 


Stoel vat Jumbo koffie


Avondmaaltijd


Kleurrijk


Bouw schuur vordert


Speciaal voertuig Nissan Sunny aparte achterklep 
Met paardentrailer voor paarden bij de weide bij de A59


Avondmaal


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.