woensdag 4 oktober 2017

Poets, keuring rijbewijs, AS en eten

Vanmorgen was Claudia van Tzorg voor poetshulp vroeg aanwezig.Ik had zelf al een was gestart en samen hebben we het beddengoed verschoont. De was heb ik op kunnen hangen en daarna moest ik om 12:15  bij de arts zijn voor onderzoek voor het rijbewijs.

Maar het bleek dat mijn rechteroog niet goed genoeg is. Draag al jaren geen bril meer, maar moet daar misschien toch weer aan geloven.

Krijg een verwijzing voor een oogarts voor verder onderzoek.

Daarna naar Adm Scholing gefietst en bezig geweest met Word en zo. Heb het boek weer uit volgende keer misschien weer examen doen.

Had geen zin om te koken daarom maar naar cafetaria Maaspoort gereden.
Ook nog even melk en tandpasta gekocht.
Had bij de Pjotr even gesprekje met Vera.

Deze was hangt weer


Zwart met wit en wit met zwart
Ondergoed in meerdere varianten


Van de keuringsarts geen foto's
bloedruk gemeten was goed en urine ingeleverd
Mis nog een formulier van het CBR moet ik verder aan werken

Einde Vutterpad


Voor wie verder wil


Reinier oud en spiegels wat recenter


Werkplek A


Werkplek B


Automaterialen


In actie


Graaf van Solmsweg


Bekend


Die sporen in de mais snap ik niet


Oude voertuigen


Opslag


Bekende weg


Toch kom ik hier niet zo vaak


Van onderen


Splitsing hier moet ik naar rechts voor de korte route


Paardenweide langs de A59


Slaatje cafetaria


Patat speciaal


(*)
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.