maandag 2 oktober 2017

Maandag goede start

Zat goed in de tijd vanmorgen. Gewoon naar Vught Voorburg gefietst fietsenwerkplaats gedaan.

Onderweg weer foto's.

Hoefde mijn werkkleren deze ronde niet uit te doen, want ik  moest ook 3 lekke banden bij de contactpoli nakijken. Pech; 2 vlakbij ventiel aansluiting gescheurd moeten nieuwe binnenbanden op. 1 voor en 1 achter 26 x 1,95. Bij de derde kon ik geen lek vinden. Volgende week verder.

Daarna naar de Aldi boodschappen gehaald en naar huis gefietst.

Aartshertogenlaan rotonde


Daar woont Gerard Driessen


GGD


Boxtelseweg


Zelfde weg ingang parklaan 


Had ik nodig


Boren op een rijtje


Kan ook


Kas, kruiwagen, hotel en watertoren


Boxtelseweg


Toch nog maar een keertje


Helena woont hier Taalstraat Vught


Paddenstoel nieuwbouw nog niet klaar


Pontje overkant
Links 3 jongens dacht ik


Kanonnen


Heetmanplein overzicht


Zuidwal


Wandelroutes


Ergens bij de Zuidwal gemaakt


Parade A


Parade B


Parade C


Klokkenlaan


Fietsen contactpoli


Stuwtjes dus rechts is hoger


Hier links hoger


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.