zondag 26 maart 2017

Zondag gedeeltelijk ziek

Vanmorgen werkte de wekker van mijn mobiel goed, vanzelf op de zomertijd ingesteld.
Voelde me niet goed, hoofdpijn en gisteravond overgeven soort migraine omdat ik me te druk gemaakt heb bij het repaircafé gisteren.

Was op tijd vertrokken voor de middagdienst. Maar de route duurde toch langer dan ik had verwacht.

Daarna naar huis lasagne eten.

Noorderplas


Maaspoortweg


Dijk bij Oud Empel


Bankje bij knotwilgen


Water achter chauffeurscafé Treurenburg 


Henriëttewaard dijk


Sluis Engelen


Brug


Bij Engelen


Overkant bij Engelen


Langs het water


Sligro


Ruwekampweg


Vlakbij de kerk mobiel op vliegtuigstand 


Transformatorhuisje


Zijkant


Noorderplas


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.