vrijdag 24 maart 2017

Vrijdag rustige afsluiting

24 foto's vandaag niet meer en niet minder.

Naar Vught geweest.

Inpak met Mardi.

Lokeren markt bakkerij "Het Stoepje" en AH melk.

Administratie met Marja gedaan.

Rust ingebouwd.


Pleisterplaats Emmaplein A


Pleisterplaats B


Rolluiken dicht wiet bedrijf 


Narcissen bij rotonde nog in bloei


Aparte rotonde in de buurt van het CS 's-Heertogenbosch


Dat je het weet


Van binnen naar buiten Weverij 


Zelfde


Hier lag deze ronde niemand te slapen


Geflopte CD's 


3 x 4 is 12


Nu 3 x 4 zonder plastic omhulsel


In scene gezet


Ben ik in het echt over geweest San Francisco als ik me niet vergis


Werkplek Niels


Levend water
zichtbaar?


Mijn plek


Ook in scene gezet


Aan de rand diverse kleuren 


Hier kwam muziek uit


Klaar voor morgen repaircafé 


Grab en go melk en slaatje bij Pauline


Belangrijke brug, ik begrijp de breedte niet


Koken gekocht bij collega van Aleida


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.