donderdag 23 maart 2017

Donderdag voortschrijdend inzicht

Op tijd opgestaan was rond 10:00 bij "De Stijl" taxandriaplein 's-Hertogenbosch. Heb daar koffie gedronken en chips gegeten. Daarna door naar "Bloem" koffie gedronken en foto's gemaakt. Ze hadden mijn blog bekeken en ze vonden het leuk.

Daarna via de Aartshertogenlaan gereden over het fietspad rechts F59 daar was ik nog nooit geweest.

Mijn vader had de voicemail ingesproken en toen ik terug belde kwam de mededeling dat hij deze donderdag er niet bij kon zijn. We hebben het wel over de afgelopen week gehad.

Moet een paar dingen uitzoeken dadelijk.

Kleine transformatorhuisje A


Kleine transformatorhuisje B


Parkeerplek taxandriaplein geblokkeerd 


Een nieuwe dag


De puzzelstukjes vallen nog niet in elkaar


Bar en deur


Wat eten we?


Weer andere invulling krijtbord


Computer


Wijsheid A


Wijsheid B


Wijsheid C


Begin prins Hendrikpark


Op de achtergrond de Amazones


Soort voetbalveld


Langs de oever


Handen


"Bloem" A


"Bloem" B


"Bloem" C


"Bloem" D


Aartshertogenlaan relatief nieuwe asfalt


Niet de zuilengang van Salamo


Cementrum
Hier moet ik zaterdag om 10:00 uur zijn
dan is Willem hier dan gaan we naar Vught Repaircafé 


(#)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.