zondag 12 maart 2017

Top zondag

Ik heb vandaag veel nieuwe manieren gevonden om onderweg de juiste paden te bewandelen.

Het oude en nieuwe in balans gehad.

Vanmorgen kerk met veel ontmoetingen, daarna 2x koffie gedronken op de terugreis.

Na wat rust voel ik me weer prima.

Bekend punt


Onbekende straat vlakbij de kerk


Evertsenstraat GKV kerk


Je zou ze nu kunnen tellen


Ook niet onbekend


Brug A59 / water


Haar paard mocht op de foto


Grazerij De Driekant


Langs de dijk


Landbouwgereedschap


Allemaal nieuw geweest


Dijk meanderd


Ik weet niet hoe dit water heet
Genie in de buurt van Treurenburg


Hoezo?


Hek dicht
niet goed zichtbaar 


Chauffeurscafé koffie €2,-


Oud Empel nummer 8


Ook Oud Empel


Idem


Café "de Lachende Vis"


Op deze bank helaas geen kussens


Echte koffie €2,20


Bochtenwerk


Hier was ik echt nog nooit geweest
Opent mogelijkheden om hier verder op door te gaan


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.