zaterdag 26 november 2016

Zaterdag fietsreparatie en emailproblemen

Vanmorgen met Willem fietsen gehaald voor het Cementrum, daarna aan mijn damesfiets begonnen.
We moesten het middentandwiel voor en de achtertandwielen (8) en de ketting vervangen. Dat is redelijk soepel verlopen.

Daarna wou ik Mozilla Thunderbird gaan gebruiken omdat mijn mailbox met 11617 berichten vol is en van de server af gehaald moeten worden. Ontvangen gaat goed, verzenden geeft problemen. En ik moet de optie verwijderen van server goed krijgen. Ik gebruikte webmail de laatste maanden.

Vandaag dus niet veel foto's en dan ook nog niet even scherp.

Past dat tandwiel?


Mooie werkplaats hij heeft zijn motor nog niet verkocht


Kolomboor


Boutjes en moertjes etc


Het is goed gekomen.


(*)

1 opmerking:

  1. Wat een bagger foto's! Totaal niet interessant! Pleur op met die zooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.