woensdag 30 november 2016

Drukke woensdag

Vanmorgen rond 8:45 kwam Patricia van Tzorg mij helpen met het huishouden. Ik heb zelf mijn bed verschoont en een was gedraaid en opgehangen. Patricia heeft gestofzuigd en gedweild en de wc's en badkamer gepoetst en de ramen beneden van binnen schoon gemaakt.

Na even rust ben ik vertrokken naar Adm Scholing.

SMS naar Jan gestuurd omdat mijn WMO per 30 januari afloopt.

Daarna lasagne uit de vriezer warm gemaakt.

Vanavond gemeente vergadering GKV pijnpunten vrouw en ambt.

En nu dan de foto's publiceren.

Omron ijslaag


Hier geen zuchtje wind


Staat er vaker op


Langzaam en snelverkeer gescheiden


Graafmachine is nieuw hier


Asfalt reparaties gehad


Graaf van Solmsweg


Je ziet; weinig wind


Relatief nieuw


Startscherm / TL verlichting


Aan de pauze tafel


Photoshop boek


Werkplek


Opdracht; ipv 1 gans 1 extra kopie in de foto maken


Kastplank


Tekst op soort laken 
Was ooit helemaal kapot


Graafmachine ook Graaf van Solmsweg


Hier wordt gewerkt


Wat ze aan het doen zijn is me niet helemaal helder


2 voertuigen 


Buiten toilet


Idem


Daar was het te doen


(*)

2 opmerkingen:

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.