vrijdag 18 november 2016

Gisteren Utrecht en vandaag inpak

Verjaardag van mijn moeder meegemaakt, ze is nu 75. Ik werd opgehaald door Mieneke mijn zus per auto. Wel vertraging door files rond 's-Hertogenbosch. 

Vandaag ben ik weer naar Vught geweest. Naar Inpak met Mardi, Henk, Sies, Rini, André, Sharine, Alex, Piet, Pieter, Louise, en nog een paar anderen.
   
Tafel Utrecht, plantjes van mij en scheurkalender van Mieneke  


Schilderij van Dordrecht lang geleden


Keuken


Herman mijn broer stelde de nieuwe platenspeler in gebruik


-----------------------------------
Emmaplein 's-Hertogenbosch oude BD 
Verbouwing in volle gang


Richting CS 's-Hertogenbosch


Vught, geen fontein meer dit jaar


Richting Maurickplein


Hier staat dan altijd mijn fiets


Alle bladeren verdwijnen


Magazijn Weverij


Palet geflopte cd's  


Wankele stapel?


Gelukkig groen hier


Kast met stereo


Veel plakband


Compleet overzicht


Radio frequenties 


Dubbel cd


Nog 6 dropjes over


Tekst op de folie om de cd


Watertoren


Bestrating zonder bladeren


Speciaal voor de rokers


Terrein Voorburg 


Speciaal voor John;
Zwarte, gele en karretjes zonder bekerhouder


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.