vrijdag 4 november 2016

Ontmoetingen deze dag

Vanmorgen (vrijdag) had ik ineens 45 berichten op mijn mobiel, dat is nog nooit vertoond 30 vond ik al veel.

Toch maar naar Vught gefietst.

Werkzaamheden cd's uit elkaar halen voor de recycling.

Ontmoet; Jackie, Sies, Mardi, Gerda, Paulien, Willem, Rini, Joke, Bjorn, Harold en vele anderen op diverse plekken.

Gemist; Lucas en André.

Ochtendzon met Christusbeeld A


Selfie A


Selfie B
Welke is beter gelukt?


Werktafel cd's uit elkaar halen en sorteren 


Best veel


Deze pallet was aan hert einde van de ochtend leeg


Deze pallet is minder geordend, waarschijnlijk diverse soorten geflopte cd's


Detail


Grijze overtoom krat netjes gevuld met blanco schone cd onderdelen
Gaat op de grote hoop


Was op dit moment leeg


Werkruimte overzicht


Magazijn overzicht


Weinig gebruikt


Christus beeld B
Boxtelseweg


Overzicht


Taalstraat tegenover nieuwbouw


Taalstraat; alles wat je hier ziet is splinternieuw


Net af


Richting Bossche Broek
Paardensteeg Vught 


Vandaag weer weinig wind


Andere kant


Kunst uitzichtpunt 
Lag aan het einde een restant vuurwerk


Skyline 's-Hertogenbosch


Dus met je auto kom je niet verder


Bijzondere boom
Is hier vandaan niet goed zichtbaar


Theater aan de Parade


Bijzonder punt; achter de rolluiken zit de bloedafgiftepost
Andere zijde ingang sint Teunislaan


Vlak bij mij
Glas/kleding/groen en ander afval


Markt sluit


Op zoek naar broodkruimels


Ook vlak bij mij in de buurt


(#)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.