zaterdag 28 september 2024

Zaterdag familiedag Beilen, autoritten heen en weer

Vanmorgen ging de wekker om 8:00, voldoende tijd voor ontbijt, berichten en zo.

Mijn zus Mieneke kwam mooi op tijd voorrijden, via Utrecht  mijn vader halen, en door naar Beilen in Drenthe, ik mocht een stuk auto rijden, en zo kwamen we aan in Beilen.

Bijna allemaal familie van mijn moederskant Huising in willekeurige volgorde; Tante Rina, Wilma, Gerrie, Mieneke, Jan(mijn vader), Judith, Christa, Brenda, Roland, Henk, Arnoud en Mariënna

Mijn broer Herman, Elzo, Otmar en oom Elzo waren er niet.

Veel foto's gezien, koffie er bij, lunch met broodjes en soep en daarna bezoekerscentrum Ruinen bezocht, en gewandeld.

Daarna foutje in de locatie, weer helemaal anders terug rijden, om naar de schapen te gaan kijken.

Verder de rit terug, Christa reed ook mee, onderweg omgeving Nunspeet wegrestaurant gegeten.

Toen eerst mijn vader thuis gebracht in Utrecht en daarna Christa op Utrecht station Lunetten. 
Mijn zus bracht me terug in 's-Hertogenbosch.

Ik voel me verder goed gelukkig, erg blij dat het goed is verlopen.

Statistieken alleen de heenweg;
204 Km afgelegd.
2:35:13 Opnametijd.
91 Km/u gem snelheid bij beweging.
114 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1NESU9nEeI1HE5GgN-mEt9D0YwFxvZAs&usp=sharing


's-Hertogenbosch, A2, A27, Utrecht, A28 Beilen


Valkenhof schilderij


Geschreven door Judith ooit


Foto van foto, opa en oma 45 jaar getrouwd?


Begin wandeling


Bezoekerscentrum


Wol en zo


Schapen in een stal, deze gingen niet mee met 
de grote kudde die later terug kwam hiernaast


Kudde kwam er aan 


Brenda en Judith


Judith en Mieneke


Gerard en Judith


Mieneke, Brenda, Judith, mijn vader en ikzelf


Christa, Henk, Mariënna


Wilma lijstje is niet compleet


Neven en nichten 


Wilma en Rina


Rina en Wilma


Gerrie en Rina


Vader en zoon


Roland, Arnoud, Mariënna en Brenda


Schapen in aantocht


Skyline 


Chtista, Mieneke, Vader Jan en ikzelf


Wandelpad door de heide 


Beetje regen 


Wandelpad vervolg


De hele groep


Schapen


Schapen


Schapen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.