vrijdag 27 september 2024

Vrijdag Rompertpassage, Lokerenpassage en fietsrit

Vanmorgen ging de wekker om 7:00 ik heb besloten om niet naar OAD Vught te gaan, niet fit genoeg.

Veel kunnen rusten, was blijkbaar nodig.

Gereden per fiets naar Hazenburgstede, Fietstunnel onder de A59 door, Klokkenlaan, Sint Teunislaan, Rompertpassage wandeling. 

Helemaal een ronde heen en weer kunnen lopen, ook koffie gedronken, ik zag daar kort Gerard Driessen.

Terug Sint Teunislaan, Klokkenlaan, fietstunnel, Hazenburgstede, thuis.

Rugzak met statiegeldflessen gehaald en verder Oudaanstede, Oudoverstede, Cartils, Maaspoortweg en Lokerenpassage.

Shoe Care Martin kort gesproken, bij het Kruidvat zag ik Martin vroeger van badminton, later nog een keer.

Bij de Jumbo geen bekenden gezien, later kort Jan van voorheen Pjotr gesproken.

Ik voel me nu verder goed, morgen familiedag in Drenthe kost meer dan gemiddeld energie verwacht ik.

Statistieken;
4,25 Km afgelegd.
59,10 Opnametijd.
8,48 Km/u gem snelheid bij beweging.
19,17 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=1CUU-gCGmplqliYi1InaFyToPBoe748o&usp=sharing


Fiets en wandelroute van deze vrijdag


Cementrum 


Schuine gevels 2 van de 3 zichbtaar.


Ingang Cementrum


Deelscooters


Pilaren Sint Teunislaan, onderin sportzaak boven appartementen 


Pasfoto's


Kruidvat 


Police voor kinderen 


Pompoenen


Trap bovenin zonnestudio's 


Pilaren bij Rompertpassage buitenom


Opticien mijn bril ooit hier gekocht


Wibra 


Dasty vet verwijderaar 


Elektrische stoel 


Winkelwagens Aldi, Jumbo en Albert Heijn


Pilaren bij City Changers


Blokker glaswerk


Blokker borstels 


HG divers


Albert Heijn service 


Vlees afdeling 


Koffie, koekje, suiker en melk


Bruna agenda


Shoe Care Martin


Shoe Care hangers en zo


Bloemist dalmatiërs en zo 


Lunchtrommel 


Mini BBQ


Bloemen, met google afbeelding kom ik niet veel verder

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.