woensdag 11 september 2024

Woensdag zwembad en zo

Vanmorgen ging de wekker om 8:00 rustig ontbijt en opstaan en zo. 

We stonden rond 9:45 bij de poortjes van het zwembad een kwartier te vroeg.

Maar weer terug gelopen koffie gedronken en de tweede poging ging wel goed.

Relatief kort het zwembad verkend, ik heb wel alle wildwaterbanen gehad, maar mijn vader niet.

Boodschappen kunnen doen, middagdutje en opnieuw naar het zwembad. 

Ik voel me verder goed, bijna alle dingen gaan goed en de andere details blijken tot nu niet van belang.

Dadelijk eten en een rustige avond verwacht ik.

Soms blij en soms bang maar in grote lijnen goed.

Vandaag zijn wie hier in Dalen Centerparcs deze keer niet van het terrein geweest.  

En vandaag weer zonder plaatjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.