vrijdag 13 september 2024

Vrijdag terug van vakantie

Maandag samen met mijn vader vertrokken eerst naar de Wijngaard Bosch en Duin, mijn moeder bezocht en daarna naar Dalen Drenthe Centerparcs we hadden huisje 103 redelijk dichtbij de winkels en het zwembad. 

Dinsdag  zijn we naar Bedum gereden, tante Riet bezocht, in haar nieuwe huis, weer terug naar Dalen gegeten en gezwommen.

Woensdag zijn we op het terrein gebleven en weer gezwommen het golfslagbad samen geweest, de wildwaterbanen is mijn vader niet geweest, maar als je 82 bent is dat een beetje logisch het ging best hard. Ik vond het wel erg leuk

Donderdag zijn we naar Assen gereden, nichtje Judith bezocht. Het was leuk maar kort ze moest nog even weg daarna.

Vanmorgen vrijdag om 8:00 ging de wekker, het is gelukt om alles netjes achter te laten. En hopelijk niets vergeten. We hadden 2 polsbandjes gekregen voor toegang zwembad, kluisjes en slagboom. Bij de slagboom ingeleverd en kunnen vertrekken.

De rit terug ging goed, alleen geen parkeerplek bij vader in Utrecht in de buurt, beetje lastig met de bagage maar het is gelukt.

Onderweg naar 's-Hertogenbosch beetje file gehad, viel erg mee had erger gekund ivm wegwerkzaamheden. 

Thuis spullen uitgeladen, even bij 't Stoepje geweest, boodschappen gedaan, kort Harm gezien, ontmoeting met Antoinette en naar de Bruistensingel gereden getankt en naar Inqar huurauto tijdig ingeleverd.

Ik voel me goed, niet altijd makkelijk de balans vond ik goed
Blij dat het verder goed ging, voor mij was een vakantie al even geleden.

Statistieken maandag rit;
163 Km afgelegd.
2:26:12 Opnametijd.
74 Km/u gem snelheid bij beweging.
111 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=16jiufMNuVWTnTfD4KvmiHu_jWHr-teA&usp=sharing


Autorit van afgelopen maandag


Harley-Davidson motoren 


Voor het huis geparkeerd


Utrecht bij appartement van mijn vader


8 hoog uitzicht


Kleine spulletjes


Wijngaard  foto's kijken met mijn moeder 


Wijngaard hoogwerker 


Even terug Utrecht Dordrecht schilderij en lamp


Kunst 


Tante Riet Bedum A


B


C opa zo ken ik hem 


D poes Willem geloof ik


E divers


F Aardbeien 


G soort keukentafel 


H oom Cor alweer even geleden 
man van tante Riet


I kunst katten 


J auto's


K plant


L kastje en zo


M boterkoek 


N voor de kleinkinderen 

++++++++++++++++++++++++++


A Judith Assen 


B boekensteunen Laurel en Hardy 


C Speciale vorm vaas


D Foto's en zo


E huizen 


F Mooie psalm 


Karretje niet gebuikt we hadden al onze eigen karretje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.