maandag 9 september 2024

Maandag start korte vakantie

Huurauto opgehaald bij Inqar Kia Picanto wit.

Even thuis spullen ingeladen en naar mijn vader in Utrecht gereden.

Eerst naar de Wijngaard Bosch en Duin gereden waar mijn moeder is opgenomen. Even naar het restaurant gegaan iets gedronken, oude foto's bekeken en weer naar Utrecht.

Beetje gegeten en vertrokken naar Dalen Drenthe Center Parcs.

Het is hier erg groot schatting 450 huisjes hadden we niet verwacht.

Ik heb twee usb kabels bij me maar beide werken niet op deze laptop. Geen verbinding met mijn mobiel.

Helaas kan ik geen foto's van deze vakantie publiceren.

Alleen tekst kan ook. 

Het gaat verder goed, dadelijk restaurant om te eten.

Fijne dag en tot later.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.