zondag 3 december 2017

Zondag

Kon redelijk normaal opstaan, had voor de heenreis mijn regenkleding nodig. De volgorde begin ik te begrijpen maar niet meer dan dat.

Op de heenreis dus geen foto kunnen maken, daarom is de eerste foto van binnen in de kerk.

De terugreis ging via Engelen en dijk en zo.

Eerste foto


Links mijn koffiemok rechts mijn bijbel


Ruwekampweg


Staples


Sligro en pand Bernier


Moonen en Agrida daar werkt Wim 
die ik ken van badminton


Bochtenwerk


Waterwerrk


Engelen


Welke is mooier? deze of.........


Deze?


Henriëttewaard begin


Henriëttewaard kanaal


Grote boerderij


Zelfde


Groenafval in het midden ongeveer


Parkeerplek Treurenburg chauffeurscafé 


Bij fietsenparkeerplek


Maasboulevard


Idem ronde gevels


Deze ook


Oud Empel dijk bij de maas


Met zo'n auto heb ik heel veel gereden 


(#)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.