vrijdag 1 december 2017

Vrijdag Vught en zo

Kon redelijk goed opstaan, de wekker ging om 7:15 en een half uur later was ik onderweg naar Vught.

Gelukkig geen sneeuw of ijzel, wel een beetje koud. Kwam onderweg de twee mannen weer tegen was alweer even geleden.

Het werk bestond uit 2 gedeeltes, mofjes en soort kunststof kabel slangen in elkaar zetten.

Via de Bossche broek en Grevelingen terug nar huis gereden. Ik was op zoek naar een oude mevrouw, maar die heb ik niet kunnen vinden.

Ik keek onderweg op mijn horloge en het was precies 13:13:13.

Eerste foto, het was net een beetje licht geworden


Horen bij witte mofjes kunnen er op geklikt worden 2 per mofje


Verzameling mofjes


5 x 7 = 35 oneven aantal 
tellen verder zinloos


Rekenmachine van Océ


Pauze ruimte 2 identieke machines 


Gang daar naar toe, of inpakruimte naar toilet 


Tellen zinloos


In elkaar klikken denk 50 stukjes ongeveer


Voorbeeld bij de hand 


Pleisterplaats?


Belangrijke T splitsing 


Idem


Paardensteeg / Taalstraat


Verhuisd al weer een tijdje


Taalstraat


Tesla dure auto


Natuurlijk


Skyline bij Bossche broek


Rotonde bij de Grevelingen


Wederkomstkerk, paar keer binnen geweest


Weinig wind


Hoge Herven
Vroeger vaak binnen geweest
Staat nu leeg 


Bruistensingel


Hoge bebouwing met waterpartij bij Bruistensingel


Zevenhondtseweg


Gelukkig nooit iets mee te maken gehad


Klokkenlaan school De Springplank


Straatveger komt ook bij fietspad


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.