vrijdag 15 december 2017

Vrijdag Vught

Gisteren belde mijn vader laat (14:00) af, en toen ben ik nog naar de ontmoetingsgroep in De Stijl  geweest, dat was de tweede keer voor mij. Was een goed gesprek.

De wekker ging vanmorgen om 7:15 en dat was aardig goed getimed.

Normaal vertrokken naar Vught; Inpak met Mardi en David Kettingweg 5.

Daar mocht ik dozen vouwen. En diverse interessante ontmoetingen hebben. Sies, Gerard, Henri, Tom, Sharine, Jackie, Harold, Bart, dove man en diverse anderen,

Rini en Jacques waren er niet.

Bij Heetmanplein door ruit heen gemaakt
Zal ik waarschijnlijk nooit aanwezig zijn.


Heetmanplein nog donker


Zicht op Essent


Taalstraat buren van Derjan en Richard


Ingang Kettingweg 5 Vught


Plastic nietjes


Dozen vouwen


Afval plastic


Kerstboom met kribbe


Uiteindelijk allemaal genuttigd mars als laatste
Als er een vlieg opzit is er leven op mars


Koffieautomaat 


Dozen karton afval


9 + 3 = 12


Klok 
Zicht op kantine


Overzicht


40 dozen gevouwen (minstens)


Hier zat Tom


Vloer


Groene dakpannen; waarom niet allemaal?


Zusterflat


Taalstraat


De Witte


Rotonde


Herbouw De Paddenstoel


Pontje en gemaaltje en wenteltrapje


Stroming zichtbaar


Deze brug gebruik ik zelden


Langs het water


Ooit gebruikt met mijn vader er bij.
Dat was voor de eerste en laatste keer


Afvalcontainer zojuist geleegd


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.