vrijdag 21 april 2017

Vrijdag waardige afsluiting werkweek

Hoewel morgen ook nog het repaircafé staat gepland.

Vandaag op tijd vertrokken van huis, kwam Sies niet tegen; dat komt omdat  hij met vakantie is. De twee mannen wel gesproken onderweg.

Bij "De Inpak" was Mardi er weer en veel anderen, zoals Rini, Jackie, Corrie, Harold, Sharine, Manon, Peter, Lucas.

Bij Grab & Go  heb ik afgerekend bij Pauline deze keer weer en beker melk en een slaatje.

Om 14:00 kwam Marja voor de administratie er zijn 2 mappen leeg gemaakt.

Eerste pleisterplaats vandaag


Idem


Kruispunt van wegen


Aparte schuine gevel uitzendbureau


Ingang bouwverkeer Boxtelseweg Vught


7 x 3 = 21 wespenvallen


Barcodes genoeg


Groen hoorde er niet bij


In de pauze achter een pc gaan zitten
Bericht op deze blog gezet
(Als het goed is)


Overzicht Jacques zat aan de overkant


Wespenvallen in dozen doen


3 x 7 = 21 nog steeds
Deze ronde met barcodes vooraan


In deze dozen worden ze verpakt


Mijn bijdrage rond de 80 stuks gedaan


Parklaan 21 Voorburg Vught
Zwarte zonwering had ik nog niet eerder gezien.


Overzicht bij de A2 geluidswal


Vught gemeentehuis met fonteinen 
(vol met rode limonade in mijn fantasie) 


"De Witte" van van der Valk


Fonteinen verdwenen


Pontje achter brug over riviertje


Belangrijk punt hoewel dat visueel slecht zichtbaar is


Spinhuiswal in de buurt van de Zuidwal


Weet niet waar je kan opstappen


Trap, aan de overkant de Bossche Broek


Terugkijkend


Diverse kleuren glas was me nog niet eerder opgevallen


Hier met de kring geweest; Binnendieze rondvaart vertrek


Bushalte Parade


Gedeelte Sint Jan


Boodschappen bij de Jumbo Lokeren Maaspoort.
Bakkerij het stoepje was aan het inladen toen ik er langs kwam
Aleida was er bv ook.

Henk stond ook verderop op de markt op te ruimen


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.