vrijdag 14 april 2017

Goede vrijdag Vught

Op tijd gezond op kunnen staan. Naar Vught gefietst kwam onderweg Sies en de twee mannen tegen.

Kwam goed op tijd aan, daar kon ik beginnen met de wespenvallen  in elkaar zetten.

Verder gezien; Paul 2x, Mardi, Rini, Pieter, Jacki, Sharine, Lucas, Pauline en vele anderen,  

Ik heb vandaag iets meer foto's in de aanbieding dan normaal.

Wordt dadelijk opgehaald door Wim, voor het avondeten en de kerk.

Heb vandaag veel meer dorst dan anders.

Eerste pleisterplaats 
Vissers actief
Pand rechts ziet er leeg uit
Op de achtergrond het treinspoor 


Ik tel 3 bootjes


Bij het Heetmanplein


Voetpad langs het water


Café "De Buurt"
Lift op de achtergrond


Iets verderop


Dommel dus


Bezig met barcodes plakken en zo
Heeft met 7 en 11 te maken


Catering "Stenen Hut"


Paaseitjes


Rubber ringen voor de wespenvallen


Deksels


8 x 7 = 56


Heeel veel schroefjes in spijkerbed achtig frame
Moet overgespoten worden als ik goed ingelicht ben 


Diverse werkzaamheden in 1 foto


Van vorige keer andere kleur


Schotten als afscheiding


Mooi uitzicht


Halverwege het barcode plakken


Grab en go
Kunststof bestek


Lekkere koekjes


Koude dranken


Kalf


Koffieautomaat


Reclame


Warme kroketten


Kan niet uitleggen waarom deze plek zo van groot belang is voor mij


Pontje en gemaal bij het Heetmanplein


Stationsweg gouden draak op de achtergrond nauwelijks zichtbaar
Ik weet ook niet of dit beeld er al lang staat


Andere kant


Asfalt ligt er al lang, links de grond zichtbaar is voor het eerst.


Witlof, aardappelen en bloemkool liggen hier 
gewoon langs de kant van de weg.


(*)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.