zaterdag 22 april 2017

Repaircafé Vught

Vanmorgen op tijd gezond opgestaan en naar Willem gefietst rond 10:00 was ik daar. We zijn samen naar Voorburg Vught gefietst.

Daar diverse fietsen, rollator en rolstoel gerepareerd.

Buitenband vervangen, batterij achterlicht gerepareerd, ketting vervangen, dynamo gerepareerd, banden opgepompt en snelbinders vast gezet.

Met een fraaie route samen naar huis gefietst.

Daarna na wat rust om 18:00 bij Willem & Ria aangeschoven voor het eten en de gezelligheid.

Vanmorgen eerste foto
Magazijn Weverij automaten elektriciteits snoeren


Catering


Deuren inpak/magazijn
Repaircafé/fietsenwerkplaats


Singer naaimachine van Frits


Elektro gereedschap


Groene muggenvallen


Oranje


Nieuwe ketting monteren, achterband versleten


Mooie werktafel


Willem


Groene container


Mijn bord, ik was als 1 van de eerste met lunchen


Overzicht


Kadowinkel


Nog in paasstemming


Houten speelgoed ter koop


Kom ik vaker


Kadoshop ingang


In de hoek, links fietsenwerkplaats rechts kas


Best oud


Overzicht richting Weverij


Vroeger brandweerkazerne


Montage afdeling vandaag gesloten 


Onderdelen van geflopte cd's of dvd's


Wespenvallen in doos deze gaan richting Finland begreep ik


Stukje magazijn


Dozen


Mannelijk sanitair = urinoir


Fiets van José


Zuiderparkweg CGK


Iets verderop
Was een hele mooie route


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.