vrijdag 3 februari 2017

Vrijdag interview GHL parade

Vanmorgen op tijd opgestaan, en naar Inpak met Henk geweest. Op de terugweg niet via de Bossche broek geweest, maar wel via de Spinhuiswal en Prins Bernhardstraat. Toen ik via de Parade reed was daar een ploeg aan het filmen van GHL Geloof en een Hoop Liefde van de EO. Ik kreeg een gesprek op het bankje over van alles, psychoses en separeercellen en zo. Als het uitgezonden word dat dan waarschijnlijk;

Donderdag 9 maart 17:50 NPO2

Verder een normale dag tot nu dan.

Vanmorgen bij het CS, de draak en Jan de Groot


Bij het CS logo gedeeltelijk zichtbaar


Vistrap bij het Heetmanplein


Vught klaar voor carnaval


Rotonde bij "De Witte"


Inpak met Henk DVD's demonteren


Magazijn A


Magazijn B


Magazijn  C


Dus niet alleen poederblussers


Logo Inpak


Gootsteen; gieters, bezems en stoffers en blik


DVD demonteren


Uitdaging; DVD hoezen stapelen


Plastic afval


Toen ik vertrok waren het er 4 nette stapels


Ook geflopt


Parklaan 21 is dat huis


Speciaal punt
Waarom zou ik kunnen uitleggen 
maar daar is hier niet genoeg plek voor. 


Boxtelseweg mobiel huis


Bij het Heetmanplein


Iets verderop


Richting zuidwal


Bij de Toonzaal A


Bij de Toonzaal B


Bij de Toonzaal C


KPN Prins Bernhardstraat


Let op het wiel rechts
Dat was er toen nog niet 
ten tijde van het maken van deze kunst.


GHL Parade
Toen was er een gesprek gaande met mijn voorganger


Bank verplaatsen


Bank met detail


Ikzelf


(*)

1 opmerking:

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.