donderdag 16 februari 2017

Dankbare donderdag

Uiteindelijk toch weer bij "De Stijl" de dag begonnen. Wat gekletst en foto's gemaakt. Veel ontmoetingen en gesprekken. Daarna bij "De Bloem" Prins Hendrikpark koffie gedronken voor het eerst in mijn leven. Dat ga ik waarschijnlijk vaker doen. Goed gesprek daar gehad.

Vanmiddag was mijn vader hier, zaterdag jarig, dan ga ik naar Utrecht samen met mijn zus.

Display helaas niet leesbaar met deze camera


Keuken "De Stijl"


Detail keuken


Soms vallen de puzzelstukjes in elkaar


Overzicht huiskamer


Omgekeerde vuurkorf 


Trap bij de tuin


andere zijde


Details


Wit touw al lang gebroken
Kan ik uitleggen


Bar bij huiskamer


Dierenweide prins Hendrikpark


Neusje er af


Pas opgeknapt 


Horeca nu vroeger weet ik niet


Zelfgemaakt gebak


Prijslijst


Koele dranken


Ziet er verzorgd uit


Achter de tractor waterpartij, waarschijnlijk komen 
in de aanhangwagen overbodige waterplanten 


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.