woensdag 8 februari 2017

Belangrijke woensdag

Vanmorgen na het ontbijt Patricia ontvangen, ze arriveerde rond 8:45 ik was toen aan het bellen.

Ik heb een was gedraaid, mijn bed verschoont, schone was opgevouwen en ingeruimd en zij heeft de natte groepen behandeld en gestofzuigd en gedweild en zo.

Ik heb met Bert gebeld over een advertentie. Ze komt vrijdagmiddag afscheid nemen.

Vandaag geen boodschappen gedaan.

Wel weer veel contact met John gehad.

Was op tijd bij de Adm Scholing.

Ontbijt Energy Mix met melk


Tafel Adm Scholing


Drink ik zeer zelden


Theedoos (deksel gaat niet meer goed dicht)


Tijdschrift Reinier van Arkel


Werkplek bij pauzetafel


Wensboom


Verbanddoos was Carol mee bezig


Verhuisdoos


Ricoh printer/copier machine 


Stereo


Voetbal sponsor?


Postverwerking


Keuken zonder fornuis


Hedikhuizerweg eindigt bij de snelweg


Wat moet dat daar?


Sleepwagen


Ook hedikhuizerweg


Bekend punt; hoelang zou die container blijven staan?


Bekend punt


Diner patat speciaal en slaatje


Luxe koffie


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.