zondag 8 mei 2016

Zondag selectie

Vandaag alleen foto's van mijn digitale camera.
2x GKV kerk geweest. denbosch.gkv.nl 
Veel ontmoetingen vandaag.

Muurtje bij de kerk beschadigd


Bij de Graaf van Solmsweg


Afrit A59


Hier stond vroeger een trap


Nu hekken er omheen


Overzicht


Treurenburg zonnepanelen milieu station


Zijaanzicht


Ruimte zat


Vlakbij chauffeurscafé 


Rotonde


Zijaanzicht


Richting maasboulevard


Kromme dijk


Monument


Detail


Mooie witte auto


Aparte bebouwing


Ark van Noach? 
Wie heeft dit eerder gezien?


Oud-Empel


Moestuintjes


Hier kwam ik Rut tegen


Andere kant op


Niet doodlopend voor fietsen dus


Ben ik geweest


Dierenweide Kruiskamp


Lege akker


Richting Engelenmeer


Vutterpad
Hier kwam ik Michel Leber met vrouw tegen
Blijft een speciale plek voor mij


Zo maar


Vreemde waterhuishouding hier


Ook een Jeugd Opvang Plek


Soort schelpenpaadje


Of te veel afval of een te kleine afvalbak


Omgewaaide boom
Leeft niet meer


Einde foto's
<->

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.