donderdag 26 mei 2016

Woensdag en donderdag

Gisteren Adm Scholing vitrine kast op de foto gezet, vanmorgen naar Vught gefietst, gezwommen en naar de Stenen  Hut geweest.

Vanmiddag zijn mijn beide ouders geweest.


Kunst


Huis met groen


Groepstafel


Taterhof


Ingezaaide akker word een beetje groen


Vandaag mijn vader in actie 


Vanmorgen klaar met zwemmen


Marcha badjuffrouw bij de automaat


Koffie bij 'De Stenen Hut'


En een tosti


Onderweg in Vught


Huis op de hoek heeft nieuwe zwarte pannen, 
alle andere groene; Glorieuxlaan dacht ik.


Iets dichterbij


Zelfde plek


Waarom is het hek dan open?


Maffe driesprong


Bushalte Maurickplein Vught


Taterhof huis bijna af, heb ik van begin af aan gevolgd


Grens nieuwe en oude bomen Taalstraat


Pontje ligt aan de overkant


Havensingel? 's-Hertogenbosch





Richting Citadel, ben ik met mijn vader overheen geweest een paar keer geleden


Rotonde Aartshertogenlaan  


<=>

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.