vrijdag 13 mei 2016

In het teken van de verwondering

Eergisteren stond in het teken van de ontmoeting.

Gisteren stond in het teken van de reis en de aankomst

Vanochtend naar Vught Weverij gefietst wetend dat de kartonnageruimte niet meer gebruikt word. Mijn nieuwe leidinggevende heet Mardi, maar die kende ik al. Stella was er dus wel (tegen de verwachting) Toen werd ik gebeld door Wim die vroeg of ik mee ging fietsen samen met Agnes. De lunch kon ik ook bij hun in Vught gebruiken. Dus heb ik ja gezegd. Onderweg ook nog gebeld door Esther dat Jacques me rond 17:15 op zou komen halen om me naar de Helftheuvelpassage te brengen visrestaurant 'Zee en Zo' was ik vaker geweest. Rieja was er bij dus met z'n drieën gegeten. Toen journaal gekeken en John Bassie belde mij.

De draak


THT datum er af poetsen.
Sponsje met een beetje water


Huisregels


Verkrijgbaar bij de afdeling houtbewerking


Eier keramiek?


Hersenen?


Vogelhuisje.


Dwerg?


Houten weegschaal.


Speelgoed gasfornuis.

Doorkijkje naar de kantine


Leeg bureau Stella


Mijn verjaardag datum weg poetsen.


Vught lastig kruispunt.


--------------------------------------
Fietstocht Wim en Agnes.

Nieuw rieten dak plaatsen.


Iets verder op.


< (-=-) >

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.