vrijdag 4 maart 2016

Vrijdag

De ochtend staat -weer- in het teken van 'Kartonnage van Demarrage'. Het was erg nat buiten, maar mijn mobiel heeft het overleeft.

Telwerk; 100 moertjes in 1 klein zakje, André had me geleerd dat er dan 1 zakje van 500 moest geproduceerd worden. Tijdtechnisch klopte het vanmorgen, en er klopte meer dan dat. De blijdschap is nu groter dan teleurstelling.


Op de voorgrond zie je een vol zakje ik schat die van 500.


Werkplek van Rini, hij was vandaag bezig met schroeven; 50 aftellen.


De jas van Stella hing bij de warme kachel om te drogen.


Enveloppen met brief er in gestopt.


Op het punt van weggaan, in overleg met Mardi hier mijn regenkleding klaar gelegd, had ik nodig.  


Stella, schoonmaakkar en schoonmaakster.



En tot mijn grote vreugde had ik vanmorgen een eekhoorn waargenomen (in het wild dus). Een vos lijkt me lastiger, maar je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt spreekt het spreekwoord. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.