donderdag 10 maart 2016

Donderdag

Vanochtend via 'De Stijl' naar het zwembad te Voorburg te Vught geweest. Sjors de chauffeur reed voor het laatst, daarom was er gratis koffie of thee met gebak. Sjors wordt binnenkort 80 daarom stopt hij. We blijven elkaar hopelijk wel zien. Volgende week donderdagochtend kan ik niet gaan zwemmen, omdat ik dan een kennismakingsgesprek heb met mijn nieuwe psychiater. Dorien de vorige psychiater werkt nu bij de crisisdienst en niet meer bij fact n/w. De nieuwe heet André Klaasen.

Veel bekende mensen (voor mij) tegengekomen vandaag. Bijvoorbeeld; Gerrie, Vincent, Loes, Jacques, Micha, Rik, Jan, Mark, Trudy, Clementine, Kees, Gerhardus, Ronald en veel waar ik even de naam niet van weet, Jessica kende ik nog niet. We hebben samen een bal over gegooid in het zwembad.

Vanmiddag op onbekend terrein geweest met mijn vader per fiets.

A59 met windmolen


Engelse dijk met mijn vader


Gemeentegrens


Spoorwegovergang


Begin 'Wielsum'


Zelfde punt


Einde bericht.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.