zaterdag 1 januari 2022

Zaterdag eerste dit jaar fietsrit

Vanmorgen hoefde ik niet vroeg op te staan, 8:00 medicijnen en daarna nog even rust gehad. 

Fietstunnel, Bokkelaren, het Wielsum, Orthen, Zandzuigerstraat, Diezekade, Oude Vlijmenseweg, Jeroen Bosch Ziekenhuis, Maysteeg, Kampdijklaan, Loonsebaan, Taalstraat, Paardensteeg, Sterrebosweg, Zuiderplasweg, Homeruspad, Pettelaarseweg, Zuiderparkweg, Vondelstraat, Merwedelaan, van Grobbendoncklaan, Bruistensingel, Harendonkweg, Geerke en terug.

Bij de Bossche Broek kwam Bart van Anoiksis me tegemoet fietsen, verder geen andere bekende gezien.

Veel berichten gehad ook onderweg.

Ik voel me nu verder wel goed. Al balancerend kom ik een paar pasjes vooruit.

Statistieken;
21,34 Km afgelegd.
2:33:02 Opnametijd.
11,08 Km/u gem snelheid bij beweging.
20,85 Km/u hoogste snelheid.

https://www.google.com/maps/d/edit?mid=15zzP6b77kHbYJGTL9OE7Bu9XGiOMlZof&usp=sharing


Fietsrit van deze zaterdag eerste dit jaar


Tijd 11:11:12 
net niet gelukt


Agenda's en boekje


De Baken bushalte


Het Spinnewiel 


Leeg parkeerterrein is zeldzaam 


Bocht ook in bebouwing


Cafetaria 't Kruispunt gesloten


Huisdier winkel 


Speelgoed winkel 


Weener XL bij fietsenstalling


Ertveldplas 


Binnenvaartschip 


1931 met vlaggen 


Bascic Fit voorheen motorzaak


Fietstunnel bij JBZ ziekenhuis links parkeergarage 


Fietstunnel had ik niet nodig


Omgeving JBZ 


Stukje JBZ kapel en zo


Uit de Bossche Broek


Brug verderop 


3 spoorbanen Loonsebaan  


Vanaf een brug kunst halve brug in het midden


Bossche Broek, JOP (Jeugd Opvang Plek) Provinciehuis daarachter


Omgeving Pettelaar


Horeca 


Pand met bocht omgeving Homeruspad, 
nooit eerder gezien


Zuiderplas


Station Oost detail trap 


Bruistensingel beetje gesnoeid 


Maaspoortweg, Twin Towers en Ballorig

1 opmerking:

  1. Hier kan ik natuurlijk zelf ook een bericht plaatsen.
    Nu Adm. Scholing spanning en sensatie.
    Soms veel prikkels.
    Gerard van Noordenne.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.