woensdag 7 december 2016

Volle woensdag

Vanmorgen kon ik een soort van uitslapen. Daarna op tijd vertrokken naar de Adm Scholing, onderweg weer foto's kunnen maken.

Vanavond word ik om 17:30 in Empel verwacht om te eten en daarna de kring bespreking.

Was moet ik nog ophangen.

Gaat waarschijnlijk lukken.

Chaos


Brug vlakbij


Deze bomen ook dicht bij


Skate gebeuren vlakbij huis


Omron


Stuwen


Staat er vaker op


Boerderij, daarachter treurenburg


Andere kant op


Verzameling oude machines etc


Struisvogel; ik had meer in moeten zoomen


Speciaal voor mijn grote vriend; asfalt-reparaties


Klus klaar?
Keet en toilet staan er nog


Zelfde water


Idem


Waarom staan er hier nu op deze plek 2 witte auto's?


Nieuwe parkeerplaats in gebruik genomen


Vlonder Hedikhuizerweg


Keuken Adm Scholing


Postvakken


($)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.