dinsdag 18 oktober 2016

Geslaagd

Ik ben vanmorgen geslaagd voor Access. Dat is een programma dat met databases te maken heeft. Rapporten, formulieren, tabellen en relaties daar tussen. Ik had genoeg punten gelukkig. Ben er best lang mee bezig geweest. Dat maakt de vreugde alleen maar groter.

Langs de snelweg vanmorgen


Teveel verschil in licht


Motoren revisie


Oprit A59 richting Maaspoort


Het bekende Vutterpad


Waterplanten


Nog steeds bezig met verdiepen blijkbaar


Richting Gemaalweg


Richting windmolen


Oude voertuigen


Hier heb ik het filmpje gemaakt


Van Zwietenpark


Geel voor de verandering


Vlak bij mij en toch niet eerder op de foto


(*)

2 opmerkingen:

  1. Gerard, gefeliciteerd met het behalen van Access! Ik doe het je niet na. Iedere dag verheug ik me weer op je geniale foto's. Ook vandaag zit er weer eentje bij. You made my day!
    Het gaat om de een na laatste foto (met die gele afvalbak). Werkelijk subliem! Ga zo door, ouwe reus! Groet J.W. Kameradski

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had die John, bedankt voor je reactie!
    Enne die bossche bol was prima.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.