woensdag 7 september 2016

Woensdag poetshulp en AS

Gisteren geen foto's gepubliceerd. Vandaag dus weer wel. Vanmorgen kwam Patricia van Tzorg mij helpen met schoonmaken. Ik heb mijn bed verschoond en had gisteren de was en afwas gedaan. Vanmiddag naar de Adm Scholing geweest. En onderweg weer foto's gemaakt.

12:34:56 en vandaag 7 september 2016 heb ik meegemaakt.

Gerepareerde paal


Van de JOP ( Jeugd Opvang Plek)


Toch nog gemaaid oprit A59


Links en rechts van de greppel gras


Graaf van Solmsweg


Tafel kantine Adm Scholing


Gemaalweg overzicht


Engelse dijk 


Wildroosters


Spoorwegovergang


Hoogspanningsverdeelstation


Wielsum schuurtjes


Ik kan niet uitleggen waarom ik dit een belangrijk punt vind


Het Spinnenwiel


(*)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor uw bericht.

Groeten,

Gerard.